Rólunk

Cégünk, a Dimenzió Kft. 1988-ban alakult számviteli szoftverek fejlesztésére és gyakorlati alkalmazásuk támogatására, később több irányba bővítettük szoftvereink felhasználási területeit.

Szándékaink elérték céljukat, és tapasztaljuk, hogy felhasználóbarát programjaink minden téren segítik ügyfeleink munkáját, hatékonyabbá, gyorsabbá, gördülékenyebbé, átláthatóbbá és könnyebbé téve azt. Folyamatos programfejlesztéseink és programfrissítéseink nem csak a törvényi változások naprakész követését biztosítják, hanem a partnereinktől érkező igények, észrevételek, javaslatok alapján megfelelünk a legújabb elvárásoknak is.

Nagy figyelmet fordítunk felhasználóink igényeire és technikai lehetőségeire, melynek eredményeként bárki kiválaszthatja programjaink közül a számára megfelelőt az élet különböző területein. Legyen szó egy hangulatos kis vendéglőről, könyvelő, könyvvizsgáló, termelő, szállító, kereskedő cégről, biztosítjuk a megfelelő ügyviteli, vagy egyéb, a hatékonyságot növelő programot, hardver eszközt. Különböző programcsomagjaink között az adatátadás megoldható, ezzel is időt takarítva meg Önnek, hogy az igazán fontos dolgokkal foglalkozhasson.

Jól képzett szakembereink sokéves tapasztalatukkal és a legmodernebb eszközökkel dolgoznak azon, hogy ügyfeleink mindig megelégedéssel használhassák szoftvereinket. A szoftverek megbízható működéséhez hardver eszközöket is biztosítunk.

Nézzen szét termékeink között, hogy az Ön munkáját is könnyebbé tehessük.

Szolgálatásaink

Szoftverkövetés

A Dimenzió Kft. programrendszerét használók folyamatos támogatását szoftverkövetési szerződés keretén belül látjuk el.

A szoftverkövetési díj az alábbi szolgáltatásokat tartalmazza:

  • A jogszabályi változások hatálybalépéséig az új programverzió átadása.
  • Évente legalább egy új programverzió átadása, a felhasználói kör általános igényeit figyelembe véve.
  • Munkaidőben telefonos ügyelet, programhasználattal kapcsolatos tanácsadás, segítségnyújtás.
  • Internetes kapcsolat lehetősége, adatcsere.

A szoftverkövetéssel rendelkező ügyfeleink a felsorolt egyéb szolgáltatásokat kedvező díjtételekkel veheti igénybe.

Egyéb szolgáltatások

  • Helyszíni üzembe helyezés, betanítás.
  • Telefonos és helyszíni hibaelhárítás.
  • Szaktanácsadás a programok alkalmazásával kapcsolatosan felmerülő kérdésekben:
    • Hardverkörnyezet kialakítása, rendszerbevezetés, a kívánt információkhoz szükséges kódrendszerek kialakítása, a vezetői információs rendszer kialakításában, illetve üzemeltetésének megtervezésében való részvétel, Excel tábla tervek.
    • Korábbi rendszerek adatainak – lehetőség szerinti konvertálása.
    • Egyedi felhasználói igények felmérése, fejlesztési terv készítése.
  • Külső alrendszerekhez adatátadás, adatátvétel.
  • Termékbemutató. Telefonon egyeztetett időpontban központi telephelyünkön megtekintheti, kipróbálhatja rendszerünket.

Vélemények

A DimSQL igazi felhasználóbarát program. Könnyen kezelhető, sokoldalú. A munkámban nagy segítség. Ha esetleg mégis gondom akadt, mindig gyors és megfelelő választ kaptam.

Czakóné Szabó Zsuzsa, gazdasági ügyintéző
Kompas Touristik International Kft

200 tétel nagyságig ingyenesen biztosított DimSQL főkönyvi modult használja alapítványunk immár 7. éve, nagy megelégedéssel.
A Dimenzió Kft. munkatársaival telefonon keresztül tartjuk a kapcsolatot, ami évente 1-2 alkalommal szükséges az évnyitások, zárások alkalmával. A program felhasználói leírása érthető, jól követhető és az évközi telefonos segítséget teljes mértékben kiváltja.
Költségtakarékos alapítványunk nevében szívből köszönjük az ingyenesen rendelkezésünkre álló főkönyvi modul használatának lehetőségét. Bízunk benne, hogy ezt a felajánlást a jövőben is biztosítani tudják.
Munkájukhoz további sikereket kívánunk.

A Pro Urbe Alapítvány Kuratóriuma

A korábbi években a DOS platformon futó számviteli programcsomagot és számlázó rendszert használtuk, majd 2012. június hónapban a DIMSQL programrendszerre váltottunk. Az évközi átállás gördülékeny volt.
A programváltást követően más számlázó rendszer használatára kényszerültünk. Az új számlázó rendszerből történő főkönyvi feladások, illetve a főkönyvből való információ visszacsatolások a számlázó-folyószámla rendszerbe napi rendszerességgel, problémamentesen zajlanak. A bérszámfejtő programból szintén elektronikus feladás útján történik az adatok főkönyvben való integrálása.
Tapasztalataink alapján a Dimenzió Kft. ügyfélszolgálata gyors, rugalmas.
A szerződés keretében csak regisztrált munkaállomások használhatók, de gépi modulcsere esetén soron kívül elvégzi a Cég az átkódolást, így nem okoz fennakadást a napi munkában egy számítógépcsere sem.
A napi kapcsolattartás során minden esetben szakmailag felkészült, udvarias, precíz, gyors és rugalmas ügyintézésben van részünk. Javaslatainkat fontolóra veszik, előforduló jobbító szándékú kritikánkat nem utasítják el.

Szarvas Tibor, ügyvezető igazgató
„ARIES” Nonprofit Kft.

Gratulálok!
Én nagyon szeretek ezzel a programmal dolgozni. Ezen „nőttem” fel. Ezúton is köszönöm, hogy mindig gyorsan és eredményesen segítettetek.
Kívánok Nektek további jó munkát, a régi ügyfelek mellé újabbakat! Magunknak pedig minél jobb megoldásokat a programokban. Az elkövetkezendő években is szeretnék az ügyfeletek maradni!

Enczi Lászlóné

A programjukkal nagyon megvagyok elégedve. Ha gondom akad nagyon gyorsan, készségesen kapok választ.
A válaszuk mindig pontos volt és elősegítette a munkámat. Sohasem volt gondom a munkám folytatásában.
Biztos vagyok abban – sok évi kapcsolatunkra visszatekintve –, hogy ezután is így lesz.

Dr. Kapitány Miklós
Vitexi Kft.

A Kristály-Lízing Zrt önelszámoló egységeinek, divízióinak elkülönült főkönyvi nyilvántartására a DimSQL program kiválóan megfelelt, hiánypótló alkalmazás.
Köszönjük az együttműködést.

Binder Gáspár
Kristály-Lízing Zrt.