Adatkezelési tájékoztató
Cégnév: Dimenzió Számítástechnikai és Szolgáltató Kft.
Székhely: 1117 Budapest, Nádorliget u.8/a.
Adószám: 10217829-2-43
Cégjegyzékszám: 01-09-068384
Képviseli: Somogyiné Pátkai Anikó
Telefonszám: +36-1 311-8804
E-mail: iroda@dimenzio-kft.hu
Jelen Szabályzat a Társaság adatkezelési tevékenységének belső szabályait tartalmazza az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete – a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, és az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságtól szóló 2011. évi CXII. törvény előírásainak.
Budapest, 2018. május 25.
Somogyiné Pátkai Anikó ügyvezető
ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK
A szabályzat célja
A Szabályzat célja azon belső szabályok megállapítása és intézkedések megalapozása, amelyek biztosítják, hogy a Társaság adatkezelő tevékenysége megfeleljen hivatkozott Rendelet, és az Infotv. rendelkezéseinek.
A szabályzat hatálya
Szabályzat hatálya természetes személyre vonatkozó személyes adatok Társaság általi kezelésére terjed ki. Társaság személyes adatként kezeli munkavállalóira, álláskeresőkre valamint ügyfeleivel (szolgáltatások iránt érdeklődők) történő üzleti kapcsolatok fenntartása érdekében, szerződéses kötelezettségeinek teljesítéséhez szükséges személyes adatokat.
A Szabályzat hatálya nem terjed ki az olyan személyes adatkezelésre, amely jogi személyekre vonatkozik, beleértve a jogi személy nevét és formáját, valamint a jogi személy elérhetőségére vonatkozó adatokat.
Forgalommeghatározások
E Szabályzat alkalmazásában irányadó fogalommeghatározásokat a Rendelet 4. cikke tartalmazza. Ennek megfelelően emeljük ki a főbb fogalmakat:
- „személyes adat”: azonosított vagy azonosítható természetes személyre („érintett”) vonatkozó bármely információ; azonosítható az a természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, különösen valamely azonosító, például név, szám, helymeghatározó adat, online azonosító vagy a természetes személy testi, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó egy vagy több tényező alapján azonosítható;
- „adatkezelés”: a személyes adatokon vagy adatállományokon automatizált vagy nem automatizált módon végzett bármely művelet vagy műveletek összessége, így a gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, tagolás, tárolás, átalakítás vagy megváltoztatás, lekérdezés, betekintés, felhasználás, közlés továbbítás, terjesztés vagy egyéb módon történő hozzáférhetővé tétel útján, összehangolás vagy összekapcsolás, korlátozás, törlés, illetve megsemmisítés;
- „az adatkezelés korlátozása”: a tárolt személyes adatok megjelölése jövőbeli kezelésük korlátozása céljából;
- „adatkezelő”: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely a személyes adatok kezelésének céljait és eszközeit önállóan vagy másokkal együtt meghatározza; ha az adatkezelés céljait és eszközeit az uniós vagy a tagállami jog határozza meg, az adatkezelőt vagy az adatkezelő kijelölésére vonatkozó különös szempontokat az uniós vagy a tagállami jog is meghatározhatja;
- „adatfeldolgozó”: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely az adatkezelő nevében személyes adatokat kezel;
- „harmadik fél”: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely nem azonos az érintettel, az adatkezelővel, az adatfeldolgozóval vagy azokkal a személyekkel, akik az adatkezelő vagy adatfeldolgozó közvetlen irányítása alatt a személyes adatok kezelésére felhatalmazást kaptak;
- „az érintett hozzájárulása”: az érintett akaratának önkéntes, konkrét és megfelelő tájékoztatáson alapuló és egyértelmű kinyilvánítása, amellyel az érintett nyilatkozat vagy a megerősítést félreérthetetlenül kifejező cselekedet útján jelzi, hogy beleegyezését adja az őt érintő személyes adatok kezeléséhez;
- „adatvédelmi incidens”: a biztonság olyan sérülése, amely a továbbított, tárolt vagy más módon kezelt személyes adatok véletlen vagy jogellenes megsemmisítését, elvesztését, megváltoztatását, jogosulatlan közlését vagy az azokhoz való jogosulatlan hozzáférést eredményezi.
ADATKEZELÉS ELVEI
Személyes adat kizárólag meghatározott célból (munkaviszony létesítése, álláskeresőktől érkezett megkeresés, szerződéses kötelezettségek teljesítése, ingyenes programok letöltéséhez szükséges regisztráció, hírlevélhez történő feliratkozás) érdekében kezelhető. Csak olyan személyes adat kezelhető, mely az adatkezelés céljának megvalósításához elengedhetetlenül szükséges.
Az adatkezelő a neki megadott személyes adatokat nem ellenőrzi (kivéve a munkaviszony létesítéséhez elengedhetetlenül szükséges adatokat), harmadik félnek utóbbi csoport kivételével nem adja át.
A társaság nem kötheti szerződések megkötését, teljesítését olyan személyes adatok kezeléséhez szükséges hozzájáruláshoz, melyek nem szükségesek a szerződés teljesítéséhez.
A Társaság adatkezelési nyilatkozatát honlapján közzé teszi.
SZERZŐDŐ PARTNEREK ADATAINAK KEZELÉSE
Beszállítók
A Társaság beszállítóitól csak abban az esetben kér személyes adatot, amennyiben ez a szerződés megkötéséhez, teljesítéséhez elengedhetetlenül szükséges (egyéni vállalkozó neve, címe, adószáma, bankszámla száma, e-mail címe, telefonszáma).
A személyes adatok címzettjei: a Társaságnál szerződések kötésére jogosult vezető, könyvelési, adózási feladatokat ellátó munkavállalói, és adatfeldolgozói. A személyes adatok tárolásának időtartama: a szerződés megszűnését követő 5 év.
Az érintett természetes személlyel az adatkezelés megkezdése előtt közölni kell, hogy az adatkezelés a szerződés teljesítése jogcímén alapul, az a tájékoztatás történhet a szerződésben is. Az érintettet személyes adatai adatfeldolgozó részére történő átadásáról tájékoztatni kell.
Vevők
Az adatkezelés jogalapja szerződött partnereinek végzett szolgáltatás, szoftvertámogatás biztosítása, újdonságokról történő tájékoztatás, érdeklődő potenciális ügyfelekkel történő üzleti kapcsolat létesítése.
Adatkezelő által kezelhető személyes adatok az ügyfelek kapcsolattartóira vonatkozóan: név, e-mail cím, telefonszám, levelezési cím.
Adatkezelés időtartama: kapcsolattartói státusz megszűnéséig.
Személyes adatokat harmadik személynek nem továbbítunk (kivéve a Társasággal együttműködő partnereknek, de csak az ügyfél írásban adott hozzájárulása és kérelme alapján).
Személyes adatok címzettjei: Társaság szolgáltatásait ellátó munkavállalói ill. közvetített szolgáltatást végző megbízási szerződéssel rendelkező partnerei.
Ügyfélszolgálati feladatok teljesítése
Telefonos kapcsolattartás: hangfelvétel nem kerül rögzítésre.
Adatkezelő részére szerződött partnerek döntése alapján elektronikusan átküldött állományok kezelése: Dimenzió Kft-t valamint munkatársait titoktartási kötelezettég terheli, ez része a munkaszerződésnek.
Adatkezelő az átküldött állományok biztonságos védelmét tárolását megfelelő adatbiztonsági intézkedésekkel garantálja.
Távoli segítségnyújtás
Felhasználó az azonosító és jelszó megadásával hozzájárul, hogy a Dimenzió Kft. munkatársai segítsék a helyes programkezelésben, esetleges hiba feltárásában. Az ügyfél bármikor megszakíthatja a kapcsolatot, ill. a Dimenzió Kft. is, amennyiben azt tapasztalja, hogy ügyfél nem felügyeli a számítógépén történő munkafolyamatot.
Dimenzió Kft. csak a DimSQL program működéséről gyűjthet ebben a formában információt, egyéb mappákban való munkavégzést felhasználó köteles elvégezni.
Látogatói adatkezelés a Társaság honlapján – Tájékoztatás sütik (cookie) alkalmazásáról
A Sütik (cookie-k) rövid adatfájlok, melyeket a meglátogatott honlap helyez el a felhasználó számítógépén. A cookie célja, hogy az adott infokommunikációs, internetes szolgáltatást megkönnyítse, kényelmesebbé tegye. Számos fajtája létezik, de általában két nagy csoportba sorolhatóak. Az egyik az ideiglenes cookie, amelyet a honlap csak egy adott munkamenet során (pl.: egy internetes bankolás biztonsági azonosítása alatt) helyez el a felhasználó eszközén, a másik fajtája az állandó cookie (pl.: egy honlap nyelvi beállítása), amely addig a számítógépen marad, amíg a felhasználó le nem törli azt. Az Európai Bizottság irányelvei alapján cookie-kat [kivéve, ha azok az adott szolgáltatás használatához elengedhetetlenül szükségesek] csak a felhasználó engedélyével lehet a felhasználó eszközén elhelyezni.
A felhasználó hozzájárulását nem igénylő sütik esetében a honlap első látogatása során kell tájékoztatást nyújtani. Nem szükséges, hogy a sütikre vonatkozó tájékoztató teljes szövege megjelenjen a honlapon, elegendő, ha a honlap üzemeltetői röviden összefoglalják a tájékoztatás lényegét, és egy linken keresztül utalnak a teljes körű tájékoztató elérhetőségére.
A hozzájárulást igénylő sütik esetében a tájékoztatás kapcsolódhat a honlap első látogatásához is abban az esetben, ha a sütik alkalmazásával együtt járó adatkezelés már az oldal felkeresésével megkezdődik. Amennyiben a süti alkalmazására a felhasználó által kifejezetten kért funkció igénybevételéhez kapcsolódik, akkor a tájékoztatás is megjelenhet e funkció igénybevételéhez kapcsolódóan. Ebben az esetben sem szükséges az, hogy a sütikre vonatkozó tájékoztató teljes szövege megjelenjen a honlapon, elegendő egy rövid összefoglaló a tájékoztatás lényegéről, és egy linken keresztül utalás a teljes körű tájékoztató elérhetőségére.
A honlapon a sütik alkalmazásáról a látogatót az adatkezelési tájékoztatóban tájékoztatni kell. E tájékoztatóval a Társaság biztosítja, hogy a látogató a honlap információs társadalommal összefüggő szolgáltatásainak igénybevétele előtt és az igénybevétel során bármikor megismerhesse, hogy a Társaság mely adatkezelési célokból mely adatfajtákat kezel, ideértve az igénybe vevővel közvetlenül kapcsolatba nem hozható adatok kezelését is.
Megrendelés a Társaság honlapján
Honlapon lehetőség van könyvvizsgálói program (DigitAudit) megrendelésére.
A személyes adatok kezelésének célja: a program demo változatának, ill bérleti konstrukcióban történő használatához szükséges személyes adatok rögzítése: kapcsolattartó neve, e-mail címe és telefonszáma programhasználat célja (könyvelő vagy könyvvizsgáló (megrendelés esetén kiegészül kamarai tagszámmal és helyi szervezet megnevezésével).
Az erre vonatkozó négyzet bejelölésével adhatja meg hozzájárulását a természetes személy adatai kezeléséhez.
Az adatkezelés jogalapja az érintett hozzájárulása.
A DigitAudit program fejlesztése, gondozása a Kristály Audit Kft.-vel közösen történik, így az érintett személyes adatok átadásra kerülnek a Kristály Audit által üzemeltetett ügyfélszolgálati munkatársak részére.
A személyes adatok tárolásának időtartama: kapcsolattartói státusz fennállásáig, vagy az érintett hozzájárulás visszavonásáig.
Információ kérés honlapon keresztül
Űrlap kitöltésével érintett hozzájárul személyes adatainak kezeléséhez (név és e-mail cím).
Személyes adatok tárolásának időtartama: érintett hozzájárulás visszavonásáig, ill. kért szolgáltatás teljesítéséig (ekkor változhat az érintett státusza Társaságnál).
Hírlevél szolgáltatáshoz és regisztrációhoz kapcsolódó adatkezelés
A honlapon a hírlevél szolgáltatásra regisztráló természetes személy az erre vonatkozó négyzet bejelölésével adhatja meg hozzájárulását személyes adatai kezeléséhez. Tilos a négyzet előre bejelölése. A feliratkozás során az Adatkezelési tájékoztatót linkkel elérhetővé kell tenni. A hírlevéről az érintett a hírlevél „Leiratkozás” alkalmazásának használatával, vagy írásban, vagy e-mailben tett nyilatkozattal bármikor leiratkozhat, amely a hozzájárulás visszavonását jelenti. Ilyen esetben a leiratkozó minden adatát haladéktalanul törölni kell.
A kezelhető személyes adatok köre: a természetes személy neve (vezetéknév, keresztnév), email címe, irányítószám, telefonszám, regisztráció típusa (könyvelő, könyvvizsgáló vagy egyéb).
A személyes adatok kezelésének célja:
- Hírlevél küldése a Társaság termékei, szolgáltatásai tárgyában
- Reklámanyag küldése
- Figyelemfelkeltő, edukációs és értesítő anyagok küldése
- Honlapon regisztrációhoz kötött szolgáltatások teljesítése
Az adatkezelés jogalapja: az érintett hozzájárulása.
A személyes adatok címzettjei, illetve a címzettek kategóriái: a Társaság ügyfélszolgálattal, marketing tevékenységével kapcsolatos feladatokat ellátó munkavállalói.
A személyes adatok tárolásának időtartama: a hírlevél-szolgáltatás fennállásáig, vagy az érintett hozzájárulása visszavonásáig (törlési kérelméig).
Közösségi irányelvek / Adatkezelés a Társaság Facebook oldalán
A Társaság termékei, szolgáltatásai megismertetése, népszerűsítése céljából Facebook oldalt tart fenn.
A Társaság Facebook oldalon felett kérdés nem minősül hivatalosan benyújtott panasznak.
A Társaság Facebook oldalán a látogatók által közzétett személyes adatokat a Társaság nem kezeli.
A látogatókra a Facebook Adatvédelmi- és Szolgáltatási Feltételei irányadók.
Jogellenes, vagy sértő tartalom publikálása esetén a Társaság előzetes értesítés nélkül kizárhatja az érintettet a tagok közül, vagy törölheti hozzászólását.
A Társaság nem felel a Facebook felhasználók által közzétett jogszabályt sértő adattartalmakért, hozzászólásokért. A Társaság nem felel semmilyen, a Facebook működéséből adódó hibáért, üzemzavarért vagy a rendszer működésének megváltoztatásából fakadó problémáért.
ADATKEZELÉS ADÓ- ÉS SZÁMVITELI KÖTELEZETTSÉG TELJESÍTÉSE CÉLJÁBÓL
A Társaság jogi kötelezettség teljesítése jogcímén, törvényben előírt adó (Általános forgalmi adó 2017. évi CXXVII tv) és számviteli kötelezettségek (Számvitelről szóló 2000. évi C. törvény) teljesítése (könyvelés, adózás) céljából kezeli a vevőként, szállítóként vele üzleti kapcsolatba lépő természetes személyek törvényben meghatározott adatait.
A személyes adatok tárolásának időtartama a jogalapot adó jogviszony megszűnését követő 8 év.
A személyes adatok címzettjei: a Társaság adózási, könyvviteli, társadalombiztosítási feladatait ellátó munkavállalói ill. bérszámfejtést végző megbízott Társaság.
Adatbiztonsági intézkedések
A Társaság a személyes adatok biztonsága érdekében köteles megtenni azokat a jogosultságkezelési szervezési és technikai intézkedéseket, mellyel biztosítja a személyes adatok megfelelő védelmét (megsemmisítés, elvesztés, sérülés, illetéktelen módosítás, hozzáférés).
A Társaság a személyes adatokat bizalmas adatként minősíti és kezeli. A munkavállalókkal a személyes adatok kezelésére vonatkozóan titoktartási kötelezettséget ír elő.
A Társaság az informatikai rendszereket tűzfallal védi, és vírusvédelemmel látja el.
A személyzeti, a bér- és munkaügyi ás egyéb személyes adatokat tartalmazó iratokat biztonságosan elzárva kell tartani.
ADATVÉDELMI INCIDENSEK KEZELÉSE
Az adatvédelmi incidens fogalma Olyan sérülése, amely a kezelt személyes adatok véletlen vagy jogellenes megsemmisítését, elvesztését, megváltoztatását, jogosulatlan közlését vagy az azokhoz való jogosulatlan hozzáférést eredményezi.
Adatvédelmi incidensek kezelés, orvoslása
A Társaság vezetőjének feladata.
A bekövetkezett adatvédelmi incidenst haladéktalanul jelenteni kell a Társaság vezetőjének, vagy a munkáltatói jogok gyakorlójának.
A Társaság vezetője haladéktalanul köteles megkezdeni a bejelentett adatvédelmi incidens kivizsgálását, melynek eredményéről, a vizsgálat megállapításairól, az érintettek köréről, az előidéző okokról, a bekövetkezett incidens elhárítása érdekében tett intézkedésekről nyilvántartást kell vezetni.
Az adatvédelmi incidensekre vonatkozó adatokat 5 évig meg kell őrizni.
AZ ÉRINTETT SZEMÉLY JOGAI
Előzetes tájékozódáshoz való jog
Az érintett jogosult arra, hogy az adatkezeléssel összefüggő tényekről és információkról az adatkezelés megkezdését megelőzően tájékoztatást kapjon:
- Személyes adatok tervezett kezelésének célja, adatkezelés jogalapja.
- Tájékoztatás törlésről, helyesbítésről, kezelésének korlátozásáról, visszavonáshoz szóló jogról.
- Adatszolgáltatás elmaradásának következményei.
- Adatszolgáltatás szerződéses kötelezettségen vagy jogszabályon alapul-e.
- Felügyeleti hatósághoz benyújtott panasz jogáról.
Az érintett hozzáférési joga
Az érintett jogosult arra, hogy az Adatkezelőtől visszajelzést kapjon arra vonatkozóan, hogy személyes adatainak kezelése folyamatban van-e, illetve a személyes adatokhoz és a következő információkhoz hozzáférést kapjon:
- az adatkezelés céljai;
- az érintett személyes adatok kategóriái;
- információ címzettek vagy címzettek kategóriái, akikkel, személyes adatokat közöltük vagy közölni d) a személyes adatok tárolásának tervezett időtartama, vagy ha ez nem lehetséges, ezen időtartam meghatározásának szempontjai;
- kérelmezheti az Adatkezelőtől a rá vonatkozó személyes adatok helyesbítését, törlését vagy kezelésének korlátozását, és jogos érdeken alapuló adatkezelés esetén tiltakozhat az ilyen személyes adatok kezelése ellen;
- felügyeleti hatósághoz címzett panasz benyújtásának joga;
- ha az adatokat nem az érintettől gyűjtötték, a forrásukra vonatkozó minden elérhető információ;
A helyesbítéshez való jog
Az érintett jogosult arra, hogy kérésére az Adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül helyesbítse a rá vonatkozó pontatlan személyes adatokat.
A törléshez való jog („az elfeledtetéshez való jog”)
Az érintett jogosult arra, hogy kérésére az Adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül törölje a rá vonatkozó személyes adatokat, az Adatkezelő pedig köteles arra, hogy az érintettre vonatkozó személyes adatokat indokolatlan késedelem nélkül törölje, ha az alábbi indokok valamelyike fennáll:
- a személyes adatokra már nincs szükség abból a célból, amelyből azokat gyűjtöttük vagy kezeltük;
- az érintett visszavonja hozzájárulását és az adatkezelésnek nincs más jogalapja
- az érintett tiltakozik az adatkezelése ellen, és nincs elsőbbséget élvező jogszerű ok az adatkezelésre,
- a személyes adatokat jogellenesen kezeltük;
- a személyes adatokat az Adatkezelőre alkalmazandó uniós vagy tagállami jogban előírt jogi kötelezettség teljesítéséhez törölni kell;
A törlés nem alkalmazható, amennyiben az adatkezelés szükséges:
- a véleménynyilvánítás szabadságához és a tájékozódáshoz való jog gyakorlása céljából;
- a személyes adatok kezelését előíró, az Adatkezelőre alkalmazandó uniós vagy tagállami jog szerinti kötelezettség teljesítése, illetve közérdekből.
- jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez, illetve védelméhez.
Az adatkezelés korlátozásához való jog
Az érintett jogosult arra, hogy kérésére az Adatkezelő korlátozza az adatkezelést, ha az alábbiak valamelyike teljesül:
- az érintett vitatja a személyes adatok pontosságát, ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amely lehetővé teszi, hogy az Adatkezelő ellenőrizze a személyes adatok pontosságát;
- az adatkezelés jogellenes, és az érintett ellenzi az adatok törlését, és ehelyett kéri azok felhasználásának korlátozását;
- az Adatkezelőnek már nincs szüksége a személyes adatokra adatkezelés céljából, de az érintett igényli azokat jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez; vagy
- az érintett tiltakozik az adatkezelés ellen; de jogos érdekünk megalapozhatja az adatkezelést. Ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amíg megállapításra nem kerül, hogy az Adatkezelő jogos indokai elsőbbséget élveznek-e az érintett jogos indokaival szemben.
Ha az adatkezelés korlátozás alá esik, a személyes adatokat a tárolás kivételével csak az érintett hozzájárulásával, vagy jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez, vagy más természetes vagy jogi személy jogainak védelme érdekében, vagy az Unió, illetve valamely tagállam fontos közérdekéből lehet kezelni.
Az Adatkezelő az érintettet előzetesen tájékoztatja a korlátozás feloldásáról.
Az adathordozhatósághoz való jog
Az érintett jogosult arra, hogy a rá vonatkozó, általa egy Adatkezelő rendelkezésére bocsátott személyes adatokat tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban megkapja.
Az érintett jogosult arra, hogy ezeket az adatokat egy másik Adatkezelőnek továbbítsa.
Az érintett jogosult arra, hogy – ha ez technikailag megvalósítható – kérje a személyes adatok Adatkezelők közötti közvetlen továbbítását.
A tiltakozáshoz való jog
Az érintett jogosult arra, hogy a saját helyzetével kapcsolatos okokból bármikor tiltakozzon személyes adatainak jogos érdeken alapuló kezelése ellen. Ebben az esetben az Adatkezelő a személyes adatokat nem kezelheti tovább, kivéve, ha az Adatkezelő bizonyítja, hogy az adatkezelést olyan kényszerítő erejű jogos okok indokolják, amelyek elsőbbséget élveznek az érintett érdekeivel, jogaival és szabadságaival szemben, vagy amelyek jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez kapcsolódnak.
Az érintett tájékoztatása az adatvédelmi incidensről
Ha az adatvédelmi incidens valószínűsíthetően magas kockázattal jár a természetes személyek jogaira és szabadságaira nézve, az Adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatja az érintettet az adatvédelmi incidensről, a kár elhárításával kapcsolatban megtett intézkedésekről.
A felügyeleti hatóságnál történő panasztételhez való jog
Az egyéb közigazgatási vagy bírósági jogorvoslatok sérelme nélkül, minden érintett jogosult arra, hogy panaszt tegyen egy felügyeleti hatóságnál – különösen a szokásos tartózkodási helye, a munkahelye vagy a feltételezett jogsértés helye szerinti tagállamban –, ha az érintett megítélése szerint a rá vonatkozó személyes adatok kezelése megsérti az adatkezelési szabályzatban hivatkozott Rendeletet.
Vélelmezett jogellenes adatkezelést bejelentheti a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál (1530 Budapest, PF.: 5. e-mail: ugyfelszolgalt@naih.hu)
AZ ÉRINTETT KÉRELMÉNEK ELŐTERJESZTÉSE
Intézkedések az érintett kérelme alapján
Társaságunk, mint adatkezelő a kérelem beérkezésétől számított egy hónapon belül tájékoztatja az érintettet a jogai gyakorlására irányuló kérelme nyomán hozott intézkedésekről.
Ha az érintett elektronikus úton nyújtotta be a kérelmet, a tájékoztatást lehetőség szerint elektronikus úton kell megadni, kivéve, ha az érintett azt másként kéri.
Ha az Adatkezelő nem tesz intézkedéseket az érintett kérelme nyomán, késedelem nélkül, de legkésőbb a kérelem beérkezésétől számított egy hónapon belül tájékoztatja az érintettet az intézkedés elmaradásának okairól, valamint arról, hogy az érintett panaszt nyújthat be valamely felügyeleti hatóságnál, és élhet bírósági jogorvoslati jogával.
Ha Társaságunknak, mint Adatkezelőnek megalapozott kétségei vannak a kérelmet benyújtó természetes személy kilétével kapcsolatban, további, az érintett személyazonosságának megerősítéséhez szükséges információk nyújtását kérheti.
ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
A Szabályzat megállapítása és módosítása
A Szabályzat megállapítására és módosítására a Társaság ügyvezetője jogosult.
A jelen szabályzat 2018. május 25-én lép hatályba.